Even voorstellen: Sebastian van Belzen
Bij Proxsys zijn wij continu op zoek naar nieuwe talenten om ons team te versterken. We zijn dan ook erg blij dat we elke maand nieuwe collega's mogen verwelkomen. Dit natuurlijk met als doel om de dienstverlening en service te optimaliseren voor al onze klanten. Maar wie zijn deze nieuwe collega's? Deze keer stellen we Sebastian voor, één van onze Customer Success Managers.
Hallo Sebastian. Stel jezelf even voor...
Mijn naam is Sebastian van Belzen en per 1 januari 2023 ben ik bij Proxsys in dienst gekomen als Customer Success Manager. Ik woon samen met Esther en samen hebben we 3 kinderen: Jasper (12), Jack (9) en Julia (7). We wonen in een dorpje vlakbij Den Bosch.
Customer Success Manager, vertel eens! Wat houdt jouw rol precies in?
Als Customer Success Manager, ook wel Service Manager, behartig ik de belangen van de klant op het gebied van alle beheer- en onderhoudszaken die wij voor ze uitvoeren. Oftewel, ik probeer ervoor te zorgen dat de klant krijgt wat we ze beloofd hebben, dat ze ontzorgd worden en dat ze tevreden zijn met hoe wij dat als Proxsys voor ze doen. Ook pols ik regelmatig bij de klant of huidige producten- en diensten nog aansluiten op de wensen vanuit de organisatie.
Samen met de Accountmanager en de Techlead, eventueel aangevuld met een Adoptieconsultant en/of Field Engineer, vorm ik het accountteam dat zich sterk maakt voor een specifieke klantenset.
In november 2022 hadden we een interview met Erwin Keuning, ook Customer Success Manager bij Proxsys. Werken jullie veel samen?
Ja, we werken bijna dagelijks samen in een hybride vorm. Omdat we beide vaak onderweg zijn naar klanten zien we elkaar niet dagelijks. Via o.a. Microsoft Teams hebben we toch bijna dagelijks contact.
Naast de dagelijkse contactmomenten hebben we een vaste “CSM sync”. Tijdens deze meeting praten we elkaar bij en overleggen we hoe we de dienstverlening naar klanten kunnen verbeteren. We delen dan verbeterideeën met elkaar en zijn elkaars sparringpartner.
Ik ervaar het samenwerken met Erwin als een hele prettige samenwerking. Dat deze samenwerking zo prettig verloopt is voor mij niet verrassend, want ik heb bij een andere werkgever al eerder samengewerkt met Erwin. Via Erwin ben ik trouwens in contact gekomen met Proxsys.
Doordat we elkaar al vrij lang kennen kunnen we snel schakelen en elkaar aanvullen.
Waar krijg jij energie van in je werk?
Energie uit mijn werk haal ik door de interactie met collega’s en klanten. Een extra leuke factor is de afwisseling in werkzaamheden als Customer Success Manager. Ik word blij van structuur en overzicht! Als er geen overzicht is dan vind ik het uitdagend om overzicht te creëren.
Wat doe je het liefst in je vrije tijd?
Ik hou graag van een lekker wijntje, een biertje en uiteraard lekker eten. Om dit allemaal een beetje in balans te houden ben ik daarom regelmatig te vinden in de sportschool. In mijn vrije tijd ga ik er graag op uit; steden bezoeken, terrasjes pakken en leuke dingen ondernemen. Daarnaast kijk ik graag voetbal & Formule 1. Kijken naar voetbal doe ik bij voorkeur tijdens een berucht/beroemd/gevreesd avondje NAC Breda.
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en ben jij een goede toevoeging voor het team van Proxsys? Bekijk dan onze vacatures of neem contact met ons op voor alle mogelijkheden.