Skilled Support Engineer | Proxsys Alles-of-niets-ICT

Vacature:  Skilled Support Engineer

Gorinchem & Rotterdam     €3400 - €4800  


Ben jij klaar voor een uitdagende rol waarin jouw technische expertise écht het verschil maakt? Als Skilled Support Engineer werk je aan complexe IT-oplossingen, los je uitdagende vraagstukken op en krijg je de ruimte om jouw kennis verder te verdiepen.

Vacature: Skilled Support Engineer

Gorinchem & Rotterdam  

€3400 - €4800  


Ben jij klaar voor een uitdagende rol waarin jouw technische expertise écht het verschil maakt? Als Skilled Support Engineer werk je aan complexe IT-oplossingen, los je uitdagende vraagstukken op en krijg je de ruimte om jouw kennis verder te verdiepen.

Dit vind jij leuk om te doen:

Ben jij een ervaren Support Engineer met een passie voor complexe technische vraagstukken? Zoek je een uitdagende rol binnen een skilled servicedesk-omgeving waar je zelfstandig aan de slag gaat met klantomgevingen? Bij Proxsys werk je binnen Microsoft Entra ID en Microsoft Tenant-omgevingen, waar je met jouw expertise en technische inzichten onze klanten optimaal ondersteunt.


Wat je gaat doen:

  • Beheer en configuratie binnen Entra ID en Microsoft Tenant: Je voert zelfstandig beheer uit in klantomgevingen, waarbij je Group Policies (GPO’s) beheert, Single Sign-On (SSO) inricht en verantwoordelijk bent voor applicatie updates, DNS-records ophalen en redirects instellen.
  • Troubleshooting en technisch beheer: Je bent het aanspreekpunt voor technische escalaties en lost problemen op in Microsoft 365, SharePoint, Outlook en MFA-omgevingen. Dankzij jouw troubleshooting-vaardigheden krijgen klanten snel effectieve oplossingen voor complexe problemen.
  • PowerShell en automation: Door middel van PowerShell voer je handelingen uit zoals het toekennen en exporteren van rechten en het maken van dynamic rules in de Global Address List (GBL).
  • Licentiebeheer en gebruikersbeheer: Je vraagt licenties aan, beheert gebruikersrechten en voert wijzigingen door in de klantomgevingen, waardoor gebruikers een naadloze ervaring hebben.
  • Begeleiden en coachen van collega’s: Als skilled support engineer neem je servicedeskmedewerkers mee op sleeptouw, geef je hun ondersteuning waar nodig, en fungeer je als mentor binnen het team.


Jouw ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden

Bij Proxsys investeren we in jouw groei. Vanaf het begin krijg je een buddy die je helpt om snel je plek te vinden op de servicedesk. We bieden volop opleidingsmogelijkheden en moedigen je aan om relevante certificeringen zoals AZ-104, MS-102, MD-102 en ITIL 4 te behalen, waarmee je jouw expertise in Microsoft- en netwerkbeheer verdiept. Samen met je leidinggevende bespreek je je groeipad, om op termijn door te groeien naar functies als Servicedesk Coördinator, Incident Coördinator, Project Engineer, Cloud Engineer, Field Engineer of Network Engineer. Bij ons werk je aan uitdagende projecten en bouw je aan jouw toekomst in de IT.

Ons aanbod voor jou:

Proxsys flavicon

Competitief salaris

Jouw harde werk en toewijding worden beloond met een salaris in de range van: €3400 en €4800, afgestemd op je ervaring en kunde.

Proxsys flavicon

Een pad om te groeien

Blijf vooroplopen in je vakgebied met toegang tot de nieuwste cursussen en certificeringen. Daarnaast uitgebreide trainingen voor persoonlijke groei, allemaal gefinancierd door ons.

Proxsys flavicon

Uitgebreide uitrusting

Een high-performance laptop, smartphone, comfortabele headset of pods, en alle tools die jouw werk soepel laten verlopen!


Proxsys flavicon

Moderne werkplek

Geniet van een ergonomische en inspirerende werkomgeving uitgerust met de beste tools en technologieën.

Proxsys flavicon

Extra vergoedingen

Geniet van thuiswerk-, telefoon- en uitrustingsvergoedingen, 

inclusief een budget van €900 voor je thuiswerkplek.

Proxsys flavicon

Teamactiviteiten

Versterk de band met je collega's tijdens activiteiten zoals paintball, skiën, karten, slip cursus of een dag in de Efteling.

Dit breng jij mee:

Jouw drijfveer is om de klant echt verder te helpen en te zorgen voor een optimale klantervaring. Complexe incidenten zorgt er juist voor dat je een stapje harder gaat lopen en uitdaging is jouw brandstof. Communicatief ben je zeer sterk en kun je op basis van je ICT kennis en analytisch vermogen snel tot een passende oplossing te komen. Wij zoeken iemand met:

  • Een afgeronde mbo niveau 4 opleiding in een IT richting.
  • Heb je kennis van Remote desktop servers, Office 365, Azure en Windows 10/11.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring als Support Engineer bij een technische service- of helpdesk.


Deze wensen tonen de richting van het profiel dat wij zoeken voor deze functie. Mocht jij jezelf niet in alle eisen herkennen, maar denk je wel dat dit de functie voor jou is? Dan gaan we graag met jou in gesprek.


To ensure effective communication with our clients and team, it's essential that you speak Dutch at a B2 level according to NT2 standards and are currently residing in the Netherlands.

Proxsys flavicon

Over Proxsys

Wij maken moderne ICT simpel inzetbaar. Het gaat erom dat iedereen altijd en overal, ongestoord en veilig kan werken. Wij ontzorgen klanten volledig in hun kantoorautomatisering: met één enterprise netwerk waarop we alle klanten aansluiten.

Wij zien ICT net zoals water dat uit de kraan komt: het zou altijd en voor iedereen beschikbaar, van hoge kwaliteit en veilig moeten zijn. Daarom bieden wij één compleet systeem. Onze klanten kiezen voor alles-of-niets. Wij richten zelf álle techniek in en zorgen dat álles werkt.

Pas jij in ons team?

Maak alvast kennis met jouw toekomstige collega's. Hoe kunnen wij jou een sfeerimpressie geven van de afdeling? We hebben gewoon een video gemaakt waarin jouw toekomstige collega's hun ervaring delen met het werken bij Proxsys!


Niks voor jou, maar wel voor iemand die je kent?


Word jij onze nieuwe Skilled Support Engineer?

Onze sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:


Sollicitatie

Yes! Je hebt gesolliciteerd!


Contact

Een kort belletje


1e Gesprek

Elkaar beter leren kennen


2e Gesprek

Verdieping met assessment


Aanbod!

Welkom bij het team!

Word jij onze nieuwe Skilled Support Engineer?

De sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:


  Sollicitatie: Je sollicitatie komt bij ons binnen.
  Contact: We doen een kort belletje.
  1e Gesprek: Elkaar beter leren kennen.
  2e Gesprek: Verdiepend gesprek met een assessment.
  Aanbod: Welkom bij team Proxsys!

Timon Wijnne Proxsys

Ben jij klaar om deel uit te maken van team Proxsys?

Ben jij ook enthousiast over deze kans en wil je met Proxsys meegroeien?  Wacht dan niet langer en solliciteer vandaag nog! Heb je nog vragen of wil je meer weten over deze rol? Aarzel niet om contact op te nemen met onze recruiter Timon Wijnne.